Coordonator Centru de Consiliere şi Sprijin pentru Copii şi Părinţi Bacau

Principalele responsabilitati:

  • Se preocupă de indentificarea potentialilor parteneri ai Centrului de Consiliere si Sprijin pentru Copii si Parinti și de încheierea unor protocoale de colaborare/ acorduri de parteneriat cu aceștia; Ofera suport si participa activ la scrierea şi implementarea de proiecte pentru acoperirea nevoilor centrului de care raspunde;
  • Intocmeste si transmite rapoarte de activitate/statistici pentru partenerii finantatori care solicita acest lucru în cadrul acordurilor semnate
  • Face demersurile necesare pentru cunoasterea problematicii sociale locale si stabileste criterii suplimentare pentru selecţia familiilor care vor fi luate in evidenţa centrului;
  • Stabileşte si mentine relaţii functionale cu autoritatile locale responsabile;
  • Ori de cate ori este necesar, se implica in procesul de consiliere a familiilor beneficiare în scopul menţinerii unităţii şi funcţionalităţii acestora; sustine activitatea asistentilor sociali din subordine si se poate implica in consilierea şi susţinerea copiilor şi familiile lor în vederea prevenirii neşcolarizării şi/sau prevenirii abandonului şcolar;
  • Sprijina, se implica si/sau coordoneaza proiecte de activitati, desfasoara activitati de grup in favoarea beneficiarilor directi si indirecti ai Centrului de Consiliere si Sprijin Parinti si Copii;
  • Sprijina activitatile angajatilor din subordine prin: analiza periodica a cazurilor, organizarea de conferinte de caz, oferirea de sugestii pentru cazurile dificile si, dupa caz, acompanierea la domiciliul beneficiarilor;

 

Cerinţe:

Competenţe :

 

-Studii superioare încheiate în domeniul socio-uman;
-Cunoştinţe despre legislaţia din domeniul protecţiei copilului;
-Permis de conducere categoria B
-Cel puţin 2 ani de experienţă în coordonarea unei echipe
-Cel puţin un an de experienţă relevantă în lucrul cu copii, tineri şi/sau familii vulnerabile
-Cunoştinţe de limba engleză

 

Abilitati:

  • Dorinta de a sustine misiunea si principiile SOS;
  • Persoană auto-motivată şi empatică
  • Gândire pozitivă, orientare pe găsirea de soluţii şi pe lucrul cu beneficiarii
  • Excelente abilităţi de organizare, capacitate de stabilire a priorităţilor
  • Iniţiativă, tenacitate si flexibilitate
  • Excelente abilităţi de comunicare si lucru in echipa
  • Abilitati de consiliere/formare
  • Capacitate de analiză şi sinteză

 

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa de e-mail tania.duduta@sos-satelecopiilor.ro