Funcționar administrativ
Locație: Bacău
Contract: full time
Un copil are nevoie de multe lucruri să crească: de iubire, grijă și încrederea unei familii, zâmbete, vorbe de suport și încurajare, de a se exprima liber și de a-și transforma dorințele în realitate. SOS Satele Copiilor România este o comunitate în care oamenii lucrează împreună pentru a asigura accesul la aceste lucruri care să sprijine dezvoltarea copiilor aflați în dificultate.
Cum ar fi să ai un loc de muncă prin care să contribui și tu la cel mai curajos cadou oferit copiilor de la SOS Satele Copiilor România: o copilărie cu veselie și un viitor mai sigur?
Despre job:
Vei organiza activitatea de secretariat, prin preluarea apelurilor telefonice, a corespondenței, clasificarea documentelor, arhivei, oferind suport fiecărui coleg privind aceste activități;
Vei oferi suport în sfera contabilității primare; vei verifica bugetele și deconturile lunare;
Vei coordona echipa tehnică și monitorizeaza activitatea acesteia prin planificarea, evaluarea și respectarea obiectivelor și bugetului anual aprobat.
Te vei asigura de funcționarea optimă a programului de întreținere a clădirilor, echipamentelor și spațiilor exterioare și ia măsuri de remediere a eventualelor defecțiuni.
Vei gestiona flota auto și serviciile de transport ale sucursalei Bacau
Vei oferi suport pentru departamentul HR: gestionarea documentelor de concedii, programări pentru medicina muncii și suport pentru comunicare.
Despre tine:
Ești absolvent de studii superioare (sau studii medii, cu experiență în posturi similare);
O experiență minimă de lucru în posturi similare te-ar putea ajuta să te adaptezi mai bine activității;
Ești un om de echipă, orientat către soluții și rezolvarea oricărei probleme;
Prietenii te descriu ca fiind o persoană organizată, atentă la detalii și care știe să îți prioritizeze activitățile.
Despre ce îți vom oferi:
O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare;
Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi;
Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
O primă de Paște;
O zi liberă aferentă zilei de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
Zile suplimentare de concediu;
Asigurare medicală privată de sănătate Allianz Țiriac;
Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente.
Ca să aflăm și mai multe despre tine, scrie-ne la adresa: recrutare@sos-satelecopiilor.ro și trimite-ne CV-ul tău până pe data de 20 decembrie 2024!
Vor fi contactate doar persoanele selectate pentru interviu.
Te așteptăm în echipa noastră!
***Va informam ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate de SOS Satele Copiilor România în procesele de recrutare, având ca temei interesul sau legitim de a angaja candidati care sa corespunda cerintelor. Termenul de pastrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului consideram ca ati luat la cunostinta de informatiile comunicate anterior. Va aducem la cunostinta ca în orice moment va puteti retrage consimtamântul prin transmiterea unui email la adresa recrutare@sos-satelecopiilor.ro. Vom lua în considerare orice solicitare si va vom transmite un raspuns în timp util.