Cine
suntem
 
Pe cine
ajutam
 
Cum poti
ajuta
 
Fii partenerul
nostru
 
Centru
media

Coordonator Departament Mame sociale și Asistente familiale Program SOS Bacău

Cum ar fi să ai un job prin care să le oferi copiilor abandonați și orfani șansa la o copilărie normală și un viitor sigur?
De peste 25 de ani noi, cei de la SOS Satele Copiilor România, oferim copiilor abandonați, orfani sau care au pierdut sprijinul parental: o mamă SOS, o familie (frații cresc împreună), un cămin protector, educație și îngrijire pe termen lung.

Obiectivul postului:

Coordonatorul de departament orientează, îndrumă, planifică, conduce, sprijină, motivează, monitorizează şi evaluează activitatea profesională a mamelor sociale şi a asistenţilor familiali în scopul asigurării bunastării şi îngrijirii de înaltă calitate a copiilor şi adolescenţilor din SOS Satul Copiilor Hemeiuș.

Responsabilităţi principale:

  • Îndrumă şi sprijină direct fiecare mama sociala si asistent familial, atât pentru a asigura bunăstarea familiilor SOS, cât şi pentru dezvoltarea profesională şi personală a acestora;
  • Identifica nevoile de sprijin si sursele de motivare ale personalului din casele familiale si se implica in identificarea si oferirea de alternative concrete de sprijin pentru acesta ;
  • Monitorizează calitatea sprijinului acordat de către asistentii familiali in fiecare casa familiala, facilitand dezvoltarea unui spirit de echipă între acestia;
  • Construieşte şi menţine relaţii pozitive cu copiii si adolescentii din casele familiale prin interacţiuni zilnice şi întâlniri regulate;
  • Intocmește și păstrează graficele de lucru și pontaj pentru mamele sociale și pentru asistentele familiale;
  • Monitorizează activitățile si rezultatele acestora din casele SOS Satul Copiilor Hemeiuș (curățenie, evidența meniurilor, mod păstrare medicamente, etc).

Ce ne dorim de la colegul/colega care va ocupa aceasta poziție?

  • Absolvent de studii superioare în domeniul socio-uman(de preferat, dar nu obligatoriu)
  • Cel puţin 1 an de experienţă în coordonarea unei echipe
  • Experienţa în activitatea de voluntariat pentru copii şi familii şi/sau în cea de formare a adulţilor reprezintă un avantaj
  • Reprezinta un plus experienta in ONG-uri
  • Utilizare PC avansat: MS Office, Word, Excel, PowerPoint
  • Reprezinta un avantaj permis de conducere categoria BAbilități:
  • Gândire pozitivă, orientare pe găsirea de soluţii şi pe lucrul cu beneficiarii
  • Persoană auto-motivată şi empatică; determinare si implicare
  • Excelente abilităţi de organizare, capacitate de stabilire a priorităţilor
  • Iniţiativă şi tenacitate
  • Excelente abilităţi de comunicare şi negociere
  • Capacitate de lucru în echipa si de gestionare a relatiilor
  • Etică şi integritate personala
  • Orientarea spre intelegerea nevoilor celor din jur
  • Capacitatea de a oferi feedback intr-o maniera constructiva si de a gestiona posibile situatii tensionate/de criza

 

Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa de e-mail tania.duduta@sos-satelecopiilor.ro