Posted on / in cariere

Director de Program

Locatie: București

Contract: full time

Cine suntem noi?

SOS Satele Copiilor România are ca misiune oferirea unei familii iubitoare copiilor care au rămas fără îngrijirea părintească și susținerea și protejarea celor care riscă să o piardă.

Care sunt principalele responsabilități ale directorului de program?

  • Coordonează implementarea ciclului de management și intervenții la nivelul întregului program, pentru a se asigură că serviciile oferite sunt relevante contextului și răspund nevoilor grupului țintă;
  • Construiește parteneriate cu ONG-uri/diferite autorități care lucrează pentru promovarea și respectarea drepturilor copiilor îngrijiți în afara familiei sau care riscă să piardă sprijinul familiei;
  • Stabilește relații puternice cu autoritățile locale relevante;
  • Este responsabil de promovarea serviciilor sociale de calitate, prin implicarea, negocierea și obținerea suportului din partea diferitelor autorități locale și nu numai;
  • Oferă suport pentru obținerea de finanțări din fonduri publice, în colaborare cu departamentele Dezvoltare Programe și Financiar;
  • Coordonează procesul de planificare a obiectivelor, de realizare a bugetului și încadrare în limitele acestuia, de monitorizare și evaluare a proceselor pentru întregul program;
  • Oferă suport și sprijină oportunitățile de finanțare, în colaborare cu departamentul de Strângere de fonduri și Comunicare;
  • Se asigură de implementarea recomandărilor primite în urma auditurilor naționale sau internaționale;
  • Asigură implementarea politicii de protecție a copilului la nivelul programului;
  • Participă la întâlnirile echipei și la planificarea anuală și strategică a asociației;
  • Selectează, motivează, susține, coordonează și evaluează periodic personalul aflat în subordinea sa;
  • Promovează imaginea și poveștile de succes ale organizației;
    • Ce așteptăm de la tine?
  • Studii superioare încheiate în domeniul socio-uman/management;
  • O bună cunoaștere a domeniului protecției copilului;
  • Cel puțin 3 ani de experiență în coordonarea și managementul unei echipe;
  • Experiență anterioară într-o poziție de management într-un alt ONG reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe de configurare, gestionare și supervizare a unui buget;
  • Cunoștințe privind managementul proiectelor;
  • Cunoștințe de limbă engleză.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV pe adresa de e-mail: valentina.popescu@sos-satelecopiilor.ro până pe data de 20 noiembrie 2021.

Doneaza

Fii membru al Familiei SOS!

Fiecare membru va face diferenta in viata copiilor lipsiti de dragostea parinteasca! FIecare copil este unic, iar din experienta noastra stim ca toti copiii au nevoie de siguranta, afectiune.

Donează pentru cei 850 de copii din grija SOS:
lunar
o data
35 lei
50 lei
75 lei