Creștem Oameni Mari: PEPCO România intră în Familia SOS Satele Copiilor
Anunțăm cu bucurie noul parteneriat strategic cu retailer-ul internațional PEPCO România.
În România, 400.000 de copii nu frecventează regulat școala, iar aproape jumătate dintre copiii cu vârste până la 18 ani trăiesc la risc de sărăcie și excluziune socială. În acest context, PEPCO România se alătură eforturilor SOS Satele Copiilor de a oferi copiilor vulnerabili o copilărie fără grija zilei de mâine și acces la o educație potrivită.
În primul an de parteneriat, PEPCO România va susține, printr-o investiție de 126.000 de euro, mai multe programe educaționale SOS, în cadrul proiectului „Creștem Oameni Mari”. Astfel, PEPCO România sprijină educația a peste 450 de copii și tineri din programele SOS, pentru ca aceștia să privească cu curaj spre viitor, să îndrăznească mereu mai mult și să ajungă oameni Mari și independenți. Prin educație, copiii și tinerii vulnerabili au o șansă la un viitor mai bun, la integrare socială și profesională.
Cei peste 450 de beneficiari direcți ai proiectului „Creștem Oameni Mari” sunt copii și tineri care cresc în Satele SOS și în Comunitățile SOS de Tineri, dar și copii și tineri din comunitățile dezavantajate, din cele trei județe în care organizația este prezentă – București – Ilfov, Sibiu și Bacău.
În comunitățile vulnerabile, lipsa hainelor potrivite, a rechizitelor, alimentația și igiena precară pot fi motive ce duc la părăsirea timpurie a școlii. În cadrul proiectului, sprijinul oferit copiilor și tinerilor este unul extrem de complex și adaptat fiecărei comunități în parte – acoperirea nevoilor de bază, suport școlar adaptat, cursuri de formare profesională, activități extrașcolare, sportive și de timp liber.
SOS Satele Copiilor vine cu un model de bună practică privind creșterea si educația copiilor și tinerilor vulnerabili, testat în cei 26 de ani de activitate susținută în Româia și 70 de ani la nivel mondial. Dintre tinerii din România ieșiti de sub îngrijirea organizației, mai bine de 90% sunt bine integrați social, au o familie și un loc de muncă stabil.
“La SOS Satele Copiilor România punem accent pe dezvoltarea completă a copiilor și a tinerilor, care este posibilă doar prin asigurarea unui mediu optim, decent, în care copilul să se simtă iubit, apreciat, susținut și prin acces la o educație potrivită. Ca în orice familie, vrem să ajungă oameni mari, integrați în societate, fără a purta emblema unei copilării marcate de lipsuri și de traume. Ne bucură și ne onorează să avem alături un partener de mare încredere precum PEPCO România în eforturile noastre de a susține educația copiilor și tinerilor aflați in grija organizației. Acest demers este unul susținut și continuu, de la copilărie și până la maturitate. Avem toată încrederea că acest prim an va fi unul cu rezultate frumoase, de care cu toții ne vom bucura și vom merge mai departe, să clădim frumos viitorul copiilor și tinerilor. Doar împreună cu parteneri puternici putem aduce schimbări reale și palpabile în viața copiilor, dar și în societatea noastră”.
Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor România
Despre PEPCO România
PEPCO este un lanț european de retail care oferă clienților săi acces ușor și rapid la toate produsele dorite sau necesare, pentru a-si îmbrăca familia și pentru a-și îngriji sau decora casele, la prețuri mici. PEPCO operează peste 1600 de magazine în Cehia, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia și Bulgaria. Brand-ul a fost lansat în 2004 în Polonia și de atunci a captat interesul unui număr tot mai mare de clienți, extinzându-și ulterior operațiunile în Europa Centrală și de Est.
Magazinele PEPCO sunt destinate vânzării de îmbrăcăminte pentru copii, femei și bărbați, lenjerie de corp, accesorii, jucării, decorațiuni interioare, textile de uz casnic etc. Aproximativ 60% din sortimentul PEPCO este reprezentat de îmbrăcăminte (inclusiv pantofi și lenjerie de corp), iar 40% de bunuri de uz general. În prezent, PEPCO este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa Centrală și de Est, având o gamă completă pentru vârste între 0-14 ani. Toate produsele sunt alese cu scopul de a oferi clienților o paletă cât mai largă de opțiuni, la cele mai mici prețuri.
În domeniul responsabilității sociale, PEPCO se concentrează pe sprijinirea copiilor, implicându-se în principal în activități care vizează îmbunătățirea calității timpului lor liber. Programul nostru de CSR poate fi văzut în acțiune în fiecare țară în care PEPCO este prezent.
Mai multe informații despre oferte, brand, recrutare sau potențiale colaborări cu proprietarii de spații comerciale sunt disponibile pe www.pepco.ro.