
Responsabil achiziții
Locație: Bucuresti/ hibrid
Contract: full time
Căutăm un Responsabil Achiziții care să gestioneze atât achizițiile pentru proiecte specifice, cât și pentru organizație în general. Rolul implică planificarea și implementarea procedurilor de achiziții, asigurând conformitatea cu legislația în vigoare și gestionarea eficientă a relațiilor cu furnizorii.
Cerințe:
Studii superioare
Experiență relevantă în domeniul achizițiilor publice
Cunoștințe solide privind legislația achizițiilor publice
Abilități excelente de organizare și planificare
Capacitate de analiză și atenție la detalii
Abilități foarte bune de comunicare și colaborare
Experiență în gestionarea proiectelor (constituie un avantaj)
Experiență de lucru cu sistemul MySMIS (constituie un avantaj)
Descrierea jobului
Responsabilități principale
Activități legate de proiecte:
Planificarea și derularea procedurilor de achiziții conform graficului GANTT al proiectului
Elaborarea completă a documentațiilor de achiziții
Asigurarea respectării legislației în domeniul achizițiilor publice
Întocmirea și gestionarea contractelor cu furnizorii și monitorizarea livrării bunurilor/serviciilor
Realizarea dosarelor achizițiilor conform cu cerințele finanțatorilor
Realizarea rapoartelor de achiziții conform cu cerințele finanțatorilor
Întocmirea rapoartelor de activitate lunare și a fișelor de pontaj în concordanță cu activitățile planificate
Activități organizaționale:
Revizuirea și actualizarea procedurii de achiziții a organizației
Organizarea sesiunilor de formare pentru colegii din organizație pe teme de achiziții
Diseminarea informațiilor și bunelor practici în domeniul achizițiilor
Asigurarea unui proces transparent și eficient de achiziții la nivel organizațional
Despre ce îți vom oferi:
- Tichete de masă în valoare de 35 lei/zi;
- Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
- O primă de Paște;
- Un bonus de performanță în luna Decembrie în valoare minimă de un salariu;
- O zi liberă de ziua de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
- Zile suplimentare de concediu;
- Asigurare medicală de sănătate Allianz Tiriac;
- Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
- Bonus de recomandare candidați;
- Un spațiu de lucru cu care natura a fost generoasă;
- Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente;
- O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare.
Ca să aflăm și mai multe despre tine, scrie-ne la adresa recrutare@sos-satelecopiilor.ro și trimite-ne CV-ul tău!
Doar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
***Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de SOS Satele Copiilor România în procesele de recrutare, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă cerințelor. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm că ați luat la cunoștință de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui email la adresa recrutare@sos-satelecopiilor.ro. Vom lua în considerare orice solicitare și vă vom transmite un răspuns în timp util.