Companii partenere SOS Satele Copiilor Romania

“Responsabilitatea și sustenabilitatea sunt parte din ADN-ul companiei Kaufland pe piața în care ne aflam, avand un angajament constant fata de societate. Parteneriatul cu organizatia SOS Satele Copiilor este unul cu trecut și viitor. Împreună participăm activ la reducerea problemelor comunității în care suntem prezenți, oferind copiilor abandonati sau care si-au pierdut parinții o sansă reală la integrare într-o familie și o viață în care să se simta iubiți și respectați, unde să primească afecțiune și suport emoțional. Mai mult decât atât, ne implicăm în aceste cauze sociale conform strategiei noastre de CSR, care presupune o componenta cheie a îmbunătățirii vieții beneficiarilor pe termen mediu si lung. Această modalitate de a oferi și de a fi alături este parte din filosofia Kaufland, pentru că viitorul comunității este și viitorul nostru.”
Anna Katharina Scheidereiter,
CSR Manager Kaufland Romania
“Este o adevarata onoare pentru noi sa sprijinim aceasta inițiativa. Credem ca astfel de proiecte duc Romania mai departe, oferindu-le copiilor o speranta reala la un viitor mai bun. Ne dorim sa avem un rol activ in viața oamenilor si sa imbunatatim constant comunitatea din care facem parte, iar impreuna cu SOS Satele Copiilor simțim ca aducem o contribuție reala si valoroasa. Stim cat de multa munca de echipa se afla in spatele unui asemenea program si suntem bucurosi ca facem si noi parte din aceasta mare familie.”
Mark Hilton,
CEO KFC Romania
“Un zambet este ceva contagios: cand zambesti, cineva iti zambeste inapoi. Iar zambetul inseamna mai mult decat o expresie faciala, este o stare de spirit care te poate ajuta sa faci fata oricarei provocari.
In fiecare an, suntem bucurosi sa avem alaturi de noi SOS Satele Copiilor in cadrul campaniei noastre “Daruieste zambete”. Aceasta initiativa a devenit deja o traditie pentru iubitorii brandurilor noastre care sunt intotdeauna bucurosi sa contribuie la binele acestor copii minunati, care si-au gasit o casa primitoare la SOS. Prin aceasta campanie, 1% din vanzarile de Orbit merg catre programe de igiena orala si de dezvoltare personala pentru copii. La Mars, gandim dincolo de produsele, serviciile sau strategia noastra de business. Ne dorim sa influentam comunitatea in care traim prin activitatea noastra si ne preocupa permanent sa putem face o diferenta reala si de durata in vietile oamenilor de pretutindeni.”
Geanina Babiceanu,
Market Director Mars Romania
“Interactiunea cu copiii ne bucura de fiecare data, de aceea sustinem si felicitam intreaga echipa SOS Satele Copiilor pentru efort si implicare. Noi am oferit ajutor financiar pentru studiu si activitati extracurriculare unei familii SOS formata din 5 copii cu varste intre 10 si 14 ani. Suntem mandri de parteneriatul dintre Penny Market si SOS Satele Copiilor Romania, acesta confirmand inca o data devotamentul pe care compania noastra il arata comunitatilor si preocuparea continua pentru sustinerea cauzelor sociale si a proiectelor educationale pentru copii.”
Daniel Gross,
REWE Group
“Pentru noi, Familia este la baza societatii traditionale. Ne bucuram sa fim alaturi de acesti micuti, carora incercam sa le daruim bucuria de a fi acasa, in atmosfera unei familii normale. Sprijinul pe care Dr. Oetker il ofera in acest proiect nu este conditionat de achizitia de produse proprii. Angajamentul de acordare a sprijinului pentru familiile din proiectele gestionate de SOS Satele Copiilor se bazeaza doar pe simtul responsabilitatii sociale fata de institutia familiei, care a ocupat intotdeauna un loc foarte pretios in setul de valori asumat de Dr. Oetker.”
Ioan Cozma,
Director General Dr. Oetker Romania
“Printre cele mai importante credinte Adobe este aceea ca fiecare din noi avem o forta extraordinara de a crea schimbare in comunitatea din care facem parte. Cel mai simplu mod de a crea un mediu sustenabil pentru noi si pentru cei din jurul nostrum este prin intermediul voluntariatului. Colaborarea cu SOS Satele Copiilor a inceput acum 4 ani, de Craciun, cu un eveniment de Colinde ale copiilor. Am fost cucerita de vocile lor, iar cand am aflat de programul de voluntariat, am hotarat sa ma implic si in timpul personal. Legatura pe care am reusit sa o creez cu unul dintre copii m-a facut sa realizez cu cat de putin se poate crea un impact major. Parteneriatul cu SOS Satele Copiilor ne onoreaza si ne dorim sa continuam sa sustinem programele educationale inovative aflate in derulare.”
Magda Parvu
Reprezentant Social Impact
Adobe
“Din anul 2015, Allianz-Tiriac investeste intr-un viitor sigur pentru copiii si tinerii din comunitatea SOS Satele Copiilor.
Este un parteneriat ce ne onoreaza si ne readuce aminte ca oamenii mari se cresc cu fapte bune.
Ma bucura energia si initiativele colegilor mei ce aleg sa se implice in tot mai multe actiuni de voluntariat organizate in Satele SOS din Bucuresti si din tara.
Impreuna, le dam curaj copiilor si tinerilor pentru a indrazni sa viseze frumos si mare.”
Virgil Șoncutean
CEO Allianz-Tiriac