Campanii
FestiSAT 2024
FestiSAT se întoarce! Iar noi ne întoarcem la rădăcinile care ne cresc mari. Pentru copiii care nu mai au familia alături, suportul Familiei SOS Satele Copiilor este fundamental. O petrecere caritabilă, unde fiecare bilet înseamnă o șansă în plus pentru copiii vulnerabili.
Maratonul Face to Face
Nu fi un simplu trecător! Devino donator pentru copiii vulnerabili
Sărbătorim zece ani de la lansarea canalului de donații prin direct debit de la oameni de bine, în spații publice și dăm startul campaniei Maratonul Face to Face (F2F). Inițiativa este dedicată sprijinirii copiilor care au pierdut suportul familiei sau trăiesc în condiții dificile, în comunități vulnerabile.
Activități și fapte bune
pentru copii
Ne-am alăturat comunității Mommy HAI, locul în care găsești informații utile despre activități și locuri potrivite pentru copii, dar și despre fapte bune! Ne dorim ca mesajul nostru să ajungă la cât mai mulți oameni de bine. Copiii pe care îi avem în grijă au nevoie se susținere pe termen lung!
Povești care fac bine
Susținut de: BCR, Cărturești, Itsy Bitsy
În an aniversar, lansăm campania Povești care fac bine, o colecție de 30 de povești clasice și moderne, citite de oameni dragi nouă. Cel mai frumos cadou de sărbători, pentru oamenii de bine din Familia SOS!
FestiSAT 2023
Susținut de: Kaufland România
Un eveniment caritabil, organizat de SOS Satele Copiilor, ce a marcat 30 de ani de viitor oferit copiilor în România. FestiSAT este un festival plin de culoare, muzică și bucurie, dedicat copiilor, părinților și tuturor celor care susțin cauza organizației.
Caravana Faptelor Bune
Susținut de: Kaufland România, Banca Transilvania și Dedeman
Lansată în an aniversar, Caravana Faptelor Bune este o campanie prin care ne propunem să rezolvăm probleme în comunitățile vulnerabile, alături de parteneri și oameni de bine. Am pornit la drum în toate județele în care suntem prezenți și oferim șansa unui viitor mai bun copiilor și familiilor care au nevoie de noi.
Implicarea partenerilor corporate în tabăra YouthCan!
Un proiect SOS, care reunește anual tineri din toate programele SOS din țară, parteneri corporate și antreprenori care susțin cauza SOS.
Digital Village by Allianz
Susținut de Allianz
Un proiect regional SOS Satele Copiilor, dedicat copiilor și tinerilor SOS și demarat în România cu ajutorul Allianz Țiriac-Asigurări, în parteneriat cu Școala de Valori și Salvați Copiii România. Scopul Digital Village este de a preveni și informa copiii și tinerii din programele SOS despre situațiile riscante din mediul virtual. Atelierele au loc online, în funcție de vârstă, iar principalele teme abordate sunt: cyberbullying, creșterea angajabilității folosind online-ul, protejarea datelor personale, comunicarea non-violentă etc.
Fundație pentru Educație.
Carte cu Carte.
Susținut de Dedeman
30 de școli din mediile defavorizate și Centrul de Zi SOS din Hemeiuș sunt în proiectul “Fundație pentru Educație. Carte cu Carte”. Astfel, peste 6000 de copii din mediile vulnerabile au acces la cărțile oferite de Dedeman
Naționala SOS
Susținut de Kaufland România
Zeci de copii din programele SOS fac mișcare, terapie prin sport și au șansa să se întâlnească cu mari sportivi români.
Digital Lab
Susținut de Huawei
Copiii din programele SOS Satele Copiilor au acum acces la propriul laborator de tehnologie, complet echipat.
Podcast ”Cât de tare doare?”
Susținut de Kaufland România
În 2021, am produs o serie de 4 episoade despre ce înseamnă trauma, cum se manifestă, dar mai ales cum le putem fi alături copiilor pentru a le fi bine.
Poți susține SOS Satele Copiilor prin BT Pay
Susținut de Banca Transilvania
Acum e mai ușor ca niciodată să donezi pentru cauzele pe care le susții. SOS Satele Copiilor este unul dintre ONG-urile incluse în aplicația BT Pay, iar clienții BT pot face oricând donații direct din cardul de debit, fără comision.
Marriott Cycling Challenge
Susținut de JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Un eveniment anual de 12 ore de cycling neîntrerupt, alături de antrenori World Class și peste 200 de oameni de bine.
PEPCOpilăria
Susținut de Pepco
Copiii sunt provocați la joacă la PEPCOpilăria, eveniment ce are loc anual în Satul SOS din București.
Privește în viitor
Susținut de Essilor
Essilor, lider mondial în lentile de ochelari, a oferit gratuit consultații și ochelari de vedere pentru copiii din programele SOS. Prin aceasta campanie, și-a propus să identifice și să ajute copiii din mediile defavorizate care au probleme de vedere, să le corecteze și, astfel, să aibă o viață mai bună.
You Eat, We Give
Susținut de JW Marriott Bucharest Grand Hotel
În lunile octombrie și noiembrie 2022, fiecare prânz sau cină luată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, la restaurantul Cucina, înseamnă și o donație de 1 euro pentru copiii aflați în grija noastră, în cadrul campaniei You Eat, We Give.
Revolut
Susținut de Revolut
Prin intermediul aplicației Revolut, oamenii de bine pot face donații pentru copiii din programele SOS. În secțiunea Donații, utilizatorii pot alege mai multe variante de susținere: donație unică, donație recurentă sau “mărunțiș”, adică rotunjirea plăților efectuate cu cardul, iar diferența să meargă către SOS Satele Copiilor.
Dăruiește zâmbete- Pași spre carieră
Susținut de Orbit România
Un proiect educațional de angajabilitate pentru tinerii din programele SOS, cu vârste cuprinse între 15 și 19 ani, care beneficiază timp de 4 luni de ateliere de consiliere vocațională și orientare în carieră. Voluntarii, angajați Orbit, sunt cei care facilitează o parte din workshop-uri, prezentând tinerilor oportunități, provocări și experiențe din cariera lor.
”O vorbă bună!” 2022-2023, Campanie de comunicare și strângere de fonduri
#FapteSiVorbeBune
Ce înseamnă să ai o mamă?
Susținut de Kaufland România
Un reportaj Recorder realizat în parteneriat cu Kaufland România, într-una din Casele SOS din programul Sibiu, în cadrul campaniei ”Copilăria nu trebuie să doară”, 2021-2022.
Campania binelui la dm drogerie markt
Susținut de DM
Timp de aproape 2 luni, clienții drogheriilor dm au avut șansa de a se implica în „Campania binelui”, achiziționând unul dintre cele 260 de produse-vedetă prezente la raft. Pentru fiecare articol cumpărat, dm donează 1 leu către SOS Satele Copiilor România, contribuind astfel, împreună, la un viitor frumos pentru copiii proveniți din medii defavorizate social.
”Știi ce zic?” – 10 episoade pe Tik-Tok
Susținut de Cat Music
Campanie realizată în parteneriat cu Cat Music, pe canalul de Tik-Tok al lui Marius Elisei. Fiecare vedetă invitată a donat câte un obiect, care a intrat în Licitația de Fapte Bune.