Campanii
Implicarea partenerilor corporate în tabăra YouthCan!
Tabăra YouthCan! reunește anual tineri din toate programele SOS din țară, parteneri și antreprenori dragi nouă.


Digital Village by Allianz
Susținut de Allianz Țiriac
Digital Village este un proiect demarat de Allianz pentru SOS Satele Copiilor, în parteneriat cu Școala de Valori și Salvați Copiii, ce are scopul de a preveni și informa copiii și tinerii din programele SOS despre situațiile riscante din mediul virtual. Atelierele au loc online, iar participanții sunt grupati în funcție de vârste. Printre temele abordate sunt: cyberbullying, creșterea angajabilității folosind online-ul, protejarea datelor personale, comunicarea non-violentă, etc. .
Fundație pentru Educație.
Carte cu Carte.
Susținut de Dedeman
30 de școli din mediile defavorizate și Centrul de Zi din Hemeiuș beneficiază de proiectul “Fundație pentru Educație. Carte cu Carte”. Astfel, peste 6000 de copii din mediile vulnerabile se vor putea bucura de cărțile primite de la Dedeman.


Naționala SOS by Kaufland
Susținut de Kaufland România
Cu ajutorul Kaufland, zeci de copii din programele SOS fac mișcare, se antrenează și au șansa să se întâlnească cu mari sportivi români.
Digital Lab by Huawei
Susținut de Huawei
Copiii din programele SOS Satele Copiilor au acum acces la propriul laborator de tehnologie, complet echipat cu ajutorul Huawei.


Podcast ”Cât de tare doare?”
Susținut de Kaufland România
În 2021, am produs o serie de 4 episoade despre ce înseamnă trauma, cum se manifestă, dar mai ales cum le putem fi alături copiilor pentru a le fi bine.
Poți susține SOS Satele Copiilor prin BT Pay
Susținut de Banca Transilvania
Acum e mai ușor ca niciodată să donezi pentru cauzele pe care le susții. SOS Satele Copiilor este unul dintre ONG-urile incluse în lista din aplicația BT Pay către care poți dona bani direct din cardul de debit, iar tranzacția nu este comisionată.


Marriott Cycling Challenge
Susținut de JW Marriott Bucharest Grand Hotel
Marriott Cycling Challenge înseamnă 12 ore de cycling neîntrerupt, alături de antrenori World Class și peste 200 de oameni de bine.
PEPCopilaria
Susținut de Pepco
Copiii sunt provocați la joacă la PEPCOpilăria, eveniment ce are loc anual în Satul SOS din București.


Essilor privește în viitor
Susținut de Essilor
Essilor, lider mondial în lentile de ochelari, a oferit gratuit consultații și ochelari de vedere pentru copiii din toate programele SOS. Prin aceasta campanie, Essilor și-a propus să identifice și să ajute copiii din mediile defavorizate care au probleme de vedere, să le corecteze și, astfel, să aibă o viață mai bună.
You Eat, We Give
Susținut de JW Marriott Bucharest Grand Hotel
În lunile octombrie și noiembrie 2022, fiecare prânz sau cină luată la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, la restaurantul Cucina, înseamnă și o donație de 1 euro pentru copiii aflați în grija noastră, în cadrul campaniei You Eat, We Give.


Revolut
Susținut de Revolut
Oamenii de bine îi pot ajuta, prin aplicația Revolut, pe copiii care cresc și sunt susținuti de programele SOS. Revolut le permite utilizatorilor să rotunjească plățile efectuate cu cardul și să doneze diferența de bani către SOS Satele Copiilor. De asemenea, tot prin intermediul aplicației, utilizatorii pot alege să doneze o singură dată sau să seteze o donație recurentă fără niciun comision.
Orbit: Dăruiește zâmbete- Pași spre carieră
Susținut de Orbit România
Orbit susține un proiect educațional de angajabilitate pentru tinerii din programele noastre cu vârste cuprinse între 15 și 19 ani, care beneficiază timp de 4 luni de ateliere fizice și online de consiliere vocațională și orientare în carieră. Voluntarii, angajați Orbit, sunt cei care facilitează o parte din workshop-uri, prezentând tinerilor oportunități, provocări și experiențe din cariera lor.


”O vorbă bună!” 2022-2023, Campanie de comunicare și strângere de fonduri
#FapteSiVorbeBune
Ce înseamnă să ai o mamă?
Susținut de Kaufland România
Un reportaj Recorder realizat în parteneriat cu Kaufland România, într-una din Casele SOS din programul Sibiu, în cadrul campaniei ”Copilăria nu trebuie să doară”, 2021-2022.


Giving Friday la dm drogerie markt
Susținut de DM
dm drogerie markt înlocuiește campania de reduceri Black Friday cu Giving Friday, o inițiativă prin care compania donează pentru a veni în ajutorul copiilor în nevoie.
dm drogerie markt România sprijină SOS Satele Copiilor prin donarea a 5% din încasările drogheriilor dm din toată țara, făcute pe data de 25 noiembrie 2022.
”Știi ce zic?” – 10 episoade pe Tik-Tok
Susținut de Cat Music
Campanie realizată în parteneriat cu Cat Music, pe canalul de Tik-Tok al lui Marius Elisei. Fiecare vedetă invitată a donat câte un obiect, care a intrat în Licitația de Fapte Bune.

