Posted on / in cariere

Responsabil dezvoltare servicii de tip rezidențial și familial

Locație: București

Contract: full time

De 30 de ani, oferim copiilor care au pierdut sprijinul parental sau se află în risc să îl piardă: o mamă SOS, o familie (frații cresc împreună), un cămin protector, educație și îngrijire pe termen lung.

Cum ar fi să ai un loc de muncă prin care să contribui și tu la viitorul copiilor care cresc la SOS?

Despre job:

  • Coordonezi procesul de elaborare și implementare a politicilor, conceptelor și procedurilor proprii ale Asociației cu privire la componenta de servicii de îngrijire alternativă (servicii de tip rezidențial și familial)
  • Contribui la planificarea anuală strategică şi la implementarea și monitorizare activităților incluse în plan
  • Contribui la efectuarea analizelor privind respectarea drepturilor copilului în România şi a studiilor de fezabilitate. Participi la dezvoltarea ideilor şi propunerilor de proiect pentru dezvoltarea de noi servicii, dacă este cazul
  • Sprijină implementarea standardelor de calitate privind îngrijirea copiilor si tinerilor așa cum sunt definite în standardele naționale, politicile SOS și/sau altele la nivel internațional/european (Liniile directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă etc.)
  • Dezvolți și îmbunătățești calitatea serviciilor la nivel național și organizezi pentru aceasta vizite de monitorizare periodice, precum și o evaluare/un audit intern (3 – 5 ani) privind implementarea standardelor de calitate sau ori de câte ori este necesar. Formulezi recomandări care să fie incluse într-un plan local de acțiune și urmărești punerea lui în aplicare
  • Coordonezi procesul de realizare a evaluărilor externe/de impact a serviciilor ce se adresează copiilor și tinerilor lipsiți de îngrijirea părintească
  • Sprijini procesul de colectare a datelor de la nivelul serviciilor de îngrijire alternativă
  • Analizezi posibilitatea reorganizării serviciilor existente și a oportunității inițierii de noi activități/proiecte/servicii și faci propuneri în acest sens
  • Acorzi sprijin echipei locale de management în elaborarea și implementarea strategiilor și planurilor anuale de acțiune
  • Participi la elaborarea și implementarea proiectelor în vederea obținerii de fonduri publice (granturi).
  • Participi la demersurile efectuate în vederea obținerii subvențiilor guvernamentale și locale și a cofinanțărilor
  • Participi la demersurile efectuate în vederea obținerii licențelor pentru serviciile existente și pentru cele nou înființate
  • Colaborezi cu specialiștii din departamentul resurse umane pentru recrutarea, selecția, formarea și suportul acordat personalului care lucrează direct cu copiii din serviciile de îngrijire alternativă
  • Participi la colectarea de bune practici, lecții învățate și provocări pentru a sprijini învățarea organizațională la nivel național, precum și demersurile de advocacy
  • Participi în grupurile de lucru pentru dezvoltarea de politici și concepte la nivelul Federației SOS CVI
  • Participi la studiile și proiectele de cercetare privitoare la calitatea îngrijirii copiilor și tinerilor în programele SOS Satul Copiilor și/sau în colaborare cu organizațiile guvernamentale și neguvernamentale.
  • Acorzi sprijin pentru încheierea de parteneriate și colaborări strânse cu autoritățile locale și centrale, precum și cu alte părți interesate pentru a facilita dezvoltarea și implementarea programelor/proiectelor

Despre tine:

  • Ești absolvent de studii superioare în domeniul socio-uman
  • Ai o bună cunoaștere a domeniului drepturilor copilului și, în mod deosebit, a celor privind mediul familial și îngrijirea alternativă
  • Ai o bună cunoaștere a administrației publice și a domeniului serviciilor sociale
  • Ai experiență anterioară în servicii sociale pentru copii și tineri
  • Ai permis auto categoria B și disponibilitate pentru a face deplasări
  • Ai capacitatea de organizare și prioritizare; rigurozitate și atenție la detalii
  • Ai abilități de negociere și consultare; perseverență
  • Deții certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj) – formator, manager de proiect

Despre ce îți vom oferi:

  • Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi;
  • Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
  • O primă de Paște;
  • Un bonus de performanță în luna Decembrie în valoare minimă de un salariu;
  • O zi liberă de ziua de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
  • Zile suplimentare de concediu;
  • Asigurare medicală de sănătate Allianz Tiriac;
  • Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
  • Bonus de recomandare candidați;
  • Un spațiu de lucru cu care natura a fost generoasă;
  • Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente;
  • O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare.

Ca să aflăm și mai multe despre tine, scrie-ne la adresa nicoleta.moldovanu@sos-satelecopiilor.ro și trimite-ne CV-ul tău, până pe 18 aprilie 2024!
Doar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.

***Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de SOS Satele Copiilor România în procesele de recrutare, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă cerințelor. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm că ați luat la cunoștință de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui email la adresa recrutare@sos-satelecopiilor.ro. Vom lua în considerare orice solicitare și vă vom transmite un răspuns în timp util.

Doneaza

Alătură-te Familiei SOS! 

Oferă șansa unei copilării fericite! Cu o donație simbolică poți oferi sprijin copiilor vulnerabili care nu au familia alături sau care riscă să o piardă. Alege să donezi lunar. Îți mulțumim din suflet pentru implicare! 

Donează pentru cei 1000 de copii din grija SOS:
lunar
o data
50 lei
75 lei
150 lei