
Responsabil dezvoltare servicii de tip rezidențial și familial
Locație: București
Contract: full time
Despre job:
- Coordonezi procesul de elaborare și implementare a politicilor, conceptelor și procedurilor proprii ale Asociației cu privire la componenta de servicii de îngrijire alternativă (servicii de tip rezidențial și familial)
- Contribui la planificarea anuală strategică şi la implementarea și monitorizare activităților incluse în plan
- Contribui la efectuarea analizelor privind respectarea drepturilor copilului în România şi a studiilor de fezabilitate. Participi la dezvoltarea ideilor şi propunerilor de proiect pentru dezvoltarea de noi servicii, dacă este cazul
- Sprijină implementarea standardelor de calitate privind îngrijirea copiilor si tinerilor așa cum sunt definite în standardele naționale, politicile SOS și/sau altele la nivel internațional/european (Liniile directoare ONU cu privire la îngrijirea alternativă etc.)
- Dezvolți și îmbunătățești calitatea serviciilor la nivel național și organizezi pentru aceasta vizite de monitorizare periodice, precum și o evaluare/un audit intern (3 – 5 ani) privind implementarea standardelor de calitate sau ori de câte ori este necesar. Formulezi recomandări care să fie incluse într-un plan local de acțiune și urmărești punerea lui în aplicare
- Coordonezi procesul de realizare a evaluărilor externe/de impact a serviciilor ce se adresează copiilor și tinerilor lipsiți de îngrijirea părintească
- Sprijini procesul de colectare a datelor de la nivelul serviciilor de îngrijire alternativă
- Analizezi posibilitatea reorganizării serviciilor existente și a oportunității inițierii de noi activități/proiecte/servicii și faci propuneri în acest sens
- Acorzi sprijin echipei locale de management în elaborarea și implementarea strategiilor și planurilor anuale de acțiune
- Participi la elaborarea și implementarea proiectelor în vederea obținerii de fonduri publice (granturi).
- Participi la demersurile efectuate în vederea obținerii subvențiilor guvernamentale și locale și a cofinanțărilor
- Participi la demersurile efectuate în vederea obținerii licențelor pentru serviciile existente și pentru cele nou înființate
- Colaborezi cu specialiștii din departamentul resurse umane pentru recrutarea, selecția, formarea și suportul acordat personalului care lucrează direct cu copiii din serviciile de îngrijire alternativă
- Participi la colectarea de bune practici, lecții învățate și provocări pentru a sprijini învățarea organizațională la nivel național, precum și demersurile de advocacy
- Participi în grupurile de lucru pentru dezvoltarea de politici și concepte la nivelul Federației SOS CVI
- Participi la studiile și proiectele de cercetare privitoare la calitatea îngrijirii copiilor și tinerilor în programele SOS Satul Copiilor și/sau în colaborare cu organizațiile guvernamentale și neguvernamentale.
- Acorzi sprijin pentru încheierea de parteneriate și colaborări strânse cu autoritățile locale și centrale, precum și cu alte părți interesate pentru a facilita dezvoltarea și implementarea programelor/proiectelor
Despre tine:
- Ești absolvent de studii superioare în domeniul socio-uman
- Ai o bună cunoaștere a domeniului drepturilor copilului și, în mod deosebit, a celor privind mediul familial și îngrijirea alternativă
- Ai o bună cunoaștere a administrației publice și a domeniului serviciilor sociale
- Ai experiență anterioară în servicii sociale pentru copii și tineri
- Ai permis auto categoria B și disponibilitate pentru a face deplasări
- Ai capacitatea de organizare și prioritizare; rigurozitate și atenție la detalii
- Ai abilități de negociere și consultare; perseverență
- Deții certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj) – formator, manager de proiect
Despre ce îți vom oferi:
- Tichete de masă în valoare de 30 lei/zi;
- Primăvara vine și cu o primă de 8 Martie (nu facem diferențe dacă te numești ”Vlad”);
- O primă de Paște;
- Un bonus de performanță în luna Decembrie în valoare minimă de un salariu;
- O zi liberă de ziua de naștere și o zi liberă de ziua Familiei;
- Zile suplimentare de concediu;
- Asigurare medicală de sănătate Allianz Tiriac;
- Acces la cărțile din biblioteca Bookster;
- Bonus de recomandare candidați;
- Un spațiu de lucru cu care natura a fost generoasă;
- Participare la diferite formări, traininguri, schimburi de experiență cu alte echipe, conferințe, evenimente;
- O cauză care îți va merge la suflet și tot atâtea feluri de a o face să se întâmple, într-o lume în care nevoia de a face lucruri cu sens e din ce în ce mai răsunătoare.
Ca să aflăm și mai multe despre tine, scrie-ne la adresa nicoleta.moldovanu@sos-satelecopiilor.ro și trimite-ne CV-ul tău!
Doar candidații care corespund cerințelor vor fi contactați.
***Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de SOS Satele Copiilor România în procesele de recrutare, având ca temei interesul său legitim de a angaja candidați care să corespundă cerințelor. Termenul de păstrare al acestora este de 2 ani. Prin transmiterea CV-ului considerăm că ați luat la cunoștință de informațiile comunicate anterior. Vă aducem la cunoștință că în orice moment vă puteți retrage consimțământul prin transmiterea unui email la adresa recrutare@sos-satelecopiilor.ro. Vom lua în considerare orice solicitare și vă vom transmite un răspuns în timp util.